Nowość w reklamach tekstowych DFW: łącz warianty i reklamuj tylko produkty nadrzędne

Nowość-w-reklamach-tekstowych-DFW-łącz-warianty-i-reklamuj-tylko-produkty-nadrzędne

Witamy w świeżo upieczonej nowej funkcji dla naszego narzędzia reklam tekstowych opartych na DFW: Scalanie wariantu z produktem nadrzędnym.

Ale zacznijmy od początku,

Co to są reklamy tekstowe oparte na DFW?

Reklamy tekstowe DataFeedWatch to narzędzie, które pozwala automatycznie tworzyć kampanie reklam tekstowych w wyszukiwarce Google na podstawie danych w kanale DataFeedWatch.

Główne zalety to:

  • Kampanie reklam tekstowych są tworzone automatycznie z Twojego pliku danych w ciągu kilku minut
  • Reklamy i słowa kluczowe są aktualizowane codziennie
  • Każdy produkt ma swoje unikalne słowa kluczowe i reklamy tekstowe. To czyni cuda dla Twojego CTR!

Scalanie wariantu z produktem nadrzędnym


Reklamy tekstowe DataFeedWatch pozwalają lepiej kierować reklamy do potencjalnych klientów, identyfikując i tworząc unikalne kampanie grup produktów na podstawie tytułów produktów.

Jeśli sprzedajesz odzież lub produkty występujące w różnych wariantach, wszystkie produkty mają takie informacje, jak Rozmiar lub Kolor, wymienione w Tytułach, co jest odpowiednie na Google Shopping.

Jednak w przypadku reklam tekstowych DFW używamy tytułu produktu do generowania słów kluczowych. Używanie takich informacji jak Rozmiar lub Kolor powoduje, że tytuł jest bardzo długi, a słowa kluczowe z długim ogonem mogą nie mieć wystarczającej liczby operacji wyszukiwania, a nawet mogą w ogóle się nie kwalifikować.

Dlatego w kampaniach reklam tekstowych zalecamy reklamowanie wyłącznie produktów nadrzędnych. Nowo funkcja pozwoli Ci to zrobić dokładnie.

 


Korzyści używania tylko nadrzędnych produktów

1. Zwiększona łatwość zarządzania.

Scalanie wariantu z produktem nadrzędnym znacznie zmniejszy liczbę produktów w Twoich kampaniach, co ułatwi zarządzanie nimi

2. Lepsza wydajność reklam tekstowych.

 Zamiast 10 wariantów, które się nie kwalifikują, będziesz mieć 1 element nadrzędny z wystarczającą liczbą operacji wyszukiwania, co oznacza większy ruch i więcej transakcji.

3. Poprawione CTR i współczynniki konwersji strony docelowej.

Wszystkie produkty o unikalnych tytułach będą częścią Kampanii produktowej, a reklamy generowane w tej kampanii poprowadzą klienta prosto do strony produktu.

Wszystkie produkty o wspólnych tytułach będą częścią kampanii grupowej, a reklamy tekstowe generowane w tej kampanii poprowadzą klienta do strony docelowej ze wszystkimi produktami o wspólnym tytule.



Jak scalać warianty w reklamach tekstowych DFW

Łączenie wariantów z produktami nadrzędnymi jest prostym procesem. Potrzebujesz tylko kilku minut, aby czerpać korzyści ze scalenia na dłuższą metę.

Zróbmy to krok po kroku:

1. Przejdź do Edytuj kanał w swoim kanale Reklamy tekstowe, a zobaczysz nową kartę w swoim mapowaniu kanału Reklamy tekstowe: Scal warianty.


 scalanie-reklam-tekstowych-na-karcie-wariantów

 

2. Wybierz Scal warianty w jeden produkt i kliknij wróć do mapowania.

scalanie-reklam-tekstowych-na-karcie

 

3. Odwzoruj identyfikator pliku item_group_id. Kliknij Zapisz i kontynuuj, a ponownie pojawi się karta Scal warianty.

merge-variants-text-ads-mapping

4. Tutaj możesz wybrać, w jaki sposób chcesz się połączyć. Jeśli klikniesz Predefiniowane pola, zobaczysz, że wybraliśmy już najlepszą strategię łączenia dla Twojego pliku danych.

Scalanie-wariantów-predefiniowanych-mapowania-pól

 

5. Nadal możesz wprowadzać zmiany, wybierając różne opcje dla każdego pola. Nie zapomnij zrobić tego samego w przypadku pól niestandardowych, jeśli je masz, a następnie kliknij Zapisz i zakończ.

Scal-warianty-mapowania-pól-reklam-tekstowych

Więcej na temat reklam tekstowych. Więcej informacji na temat łączenia wariantów można znaleźć na naszej stronie pomocy dotyczącej reklam tekstowych tutaj.

 


W skrócie

Jeśli chcesz w pełni wykorzystać kampanie reklam tekstowych Połączenie wariantów w produkty nadrzędne to krok, który zalecamy potraktować poważnie.

Jeśli nie korzystasz jeszcze z reklam tekstowych DFW, powinieneś wiedzieć, że nie ma kompromisu między skupieniem się na zakupach lub wyszukiwaniu. Zarówno PLA, jak i tekstowe reklamy wyszukiwania mogą być wyświetlane jednocześnie.

Według badania Google klienci, którzy oglądają zarówno reklamy tekstowe, jak i reklamy PLA, są o 90% bardziej skłonni do odwiedzania strony sprzedawcy. Reklamy tekstowe kierowane na kanały w wyszukiwarce Google mogą znacznie zwiększyć sprzedaż online.

 


Więcej zasobów na temat reklam tekstowych:

Wyjdź i rozpocznij kampanię reklam tekstowych dzięki tej małej, ale potężnej nowej funkcji!

 

Written by Olga Wojas

Olga Wojas is the Country Manager UK for DataFeedWatch

Comments

Polecane

Stworzone z   przez   DataFeedWatch

Pisz dla nas