Olga Wojas
Scalanie wariantu z produktem nadrzędnym
Reklamy tekstowe DataFeedWatch pozwalają lepiej kierować reklamy do potencjalnych klientów, identyfikując i tworząc unikalne kampanie grup produktów na podstawie tytułów produktów.
Jeśli sprzedajesz odzież lub produkty występujące w różnych wariantach, wszystkie produkty mają takie informacje, jak Rozmiar lub Kolor, wymienione w Tytułach, co jest odpowiednie na Google Shopping.
Jednak w przypadku reklam tekstowych DFW używamy tytułu produktu do generowania słów kluczowych. Używanie takich informacji jak Rozmiar lub Kolor powoduje, że tytuł jest bardzo długi, a słowa kluczowe z długim ogonem mogą nie mieć wystarczającej liczby operacji wyszukiwania, a nawet mogą w ogóle się nie kwalifikować.
Dlatego w kampaniach reklam tekstowych zalecamy reklamowanie wyłącznie produktów nadrzędnych. Nowo funkcja pozwoli Ci to zrobić dokładnie.
Korzyści używania tylko nadrzędnych produktów
1. Zwiększona łatwość zarządzania.
Scalanie wariantu z produktem nadrzędnym znacznie zmniejszy liczbę produktów w Twoich kampaniach, co ułatwi zarządzanie nimi
2. Lepsza wydajność reklam tekstowych.
Zamiast 10 wariantów, które się nie kwalifikują, będziesz mieć 1 element nadrzędny z wystarczającą liczbą operacji wyszukiwania, co oznacza większy ruch i więcej transakcji.
3. Poprawione CTR i współczynniki konwersji strony docelowej.
Wszystkie produkty o unikalnych tytułach będą częścią Kampanii produktowej, a reklamy generowane w tej kampanii poprowadzą klienta prosto do strony produktu.
Wszystkie produkty o wspólnych tytułach będą częścią kampanii grupowej, a reklamy tekstowe generowane w tej kampanii poprowadzą klienta do strony docelowej ze wszystkimi produktami o wspólnym tytule.
Jak scalać warianty w reklamach tekstowych DFW
Łączenie wariantów z produktami nadrzędnymi jest prostym procesem. Potrzebujesz tylko kilku minut, aby czerpać korzyści ze scalenia na dłuższą metę.
Zróbmy to krok po kroku:
1. Przejdź do Edytuj kanał w swoim kanale Reklamy tekstowe, a zobaczysz nową kartę w swoim mapowaniu kanału Reklamy tekstowe: Scal warianty.
2. Wybierz Scal warianty w jeden produkt i kliknij wróć do mapowania.
3. Odwzoruj identyfikator pliku item_group_id. Kliknij Zapisz i kontynuuj, a ponownie pojawi się karta Scal warianty.
4. Tutaj możesz wybrać, w jaki sposób chcesz się połączyć. Jeśli klikniesz Predefiniowane pola, zobaczysz, że wybraliśmy już najlepszą strategię łączenia dla Twojego pliku danych.
5. Nadal możesz wprowadzać zmiany, wybierając różne opcje dla każdego pola. Nie zapomnij zrobić tego samego w przypadku pól niestandardowych, jeśli je masz, a następnie kliknij Zapisz i zakończ.
Więcej na temat reklam tekstowych. Więcej informacji na temat łączenia wariantów można znaleźć na naszej stronie pomocy dotyczącej reklam tekstowych tutaj.
W skrócie
Jeśli chcesz w pełni wykorzystać kampanie reklam tekstowych Połączenie wariantów w produkty nadrzędne to krok, który zalecamy potraktować poważnie.
Jeśli nie korzystasz jeszcze z reklam tekstowych DFW, powinieneś wiedzieć, że nie ma kompromisu między skupieniem się na zakupach lub wyszukiwaniu. Zarówno PLA, jak i tekstowe reklamy wyszukiwania mogą być wyświetlane jednocześnie.
Według badania Google klienci, którzy oglądają zarówno reklamy tekstowe, jak i reklamy PLA, są o 90% bardziej skłonni do odwiedzania strony sprzedawcy. Reklamy tekstowe kierowane na kanały w wyszukiwarce Google mogą znacznie zwiększyć sprzedaż online.
Więcej zasobów na temat reklam tekstowych:
- [Historia sukcesu] Zwiększ ROAS o 180% dzięki reklamom tekstowym kierowanym treścią
- Jak reklamować promocje za pomocą reklam tekstowych opartych na kanale informacyjnym
- Utwórz reklamy tekstowe w wyszukiwarce Google za pomocą pliku danych produktu
Wyjdź i rozpocznij kampanię reklam tekstowych dzięki tej małej, ale potężnej nowej funkcji!