Norte Digital LATAM jest liderem w sektorze motoryzacyjnym w południowym stożku Ameryki Łacińskiej, zarządzającym głównymi światowymi markami. W 2018 roku podjęła ona wyzwanie bycia agencją marketingu cyfrowego dla jednego z liderów sektora motoryzacyjnego na rynku chilijskim. Firma jest obecna na rynku od ponad 30 lat i należy do grupy trzech wiodących firm w branży.
W ostatnich latach nastąpił boom na rynku motoryzacyjnym, zarówno na rynku chilijskim, jak i latynoamerykańskim. Flota samochodowa, rok po roku, stale rośnie w tempie ponad dwucyfrowym. Przyczyniło się to do zaostrzenia konkurencji między głównymi graczami, aby uchwycić tego nowego konsumenta. Stworzyło to wyzwanie dla reklamodawców, by stale znajdowali się w czołówce nowych technologii, aby zawsze być o krok przed konkurencją w tej branży.
Na początku 2018 roku rozpoczęliśmy kampanię sprzedaży samochodów używanych. Jako punkt wyjścia została wdrożona i opracowana kampania sprzedaży samochodów używanych z grupami reklamowymi dla poszczególnych marek, takich jak Fiat, Mitsubishi, Citroen, Chery i Ssangyong. Następnie pojawiła się kolejna generyczna grupa reklamowa dla pojazdów używanych. Licytacja z użyciem słów kluczowych dla każdego modelu, cechy i stanu (używanego), otrzymała wyniki, które zostały podsumowane w rozsądnej ilości konwersji.
W pierwszej kolejności kampania była realizowana w taki sposób, że była reklamowana tylko na poziomie ogólnym przez marki i modele.
Od pierwszego miesiąca zaczęły być widoczne niesamowite wyniki i natychmiastowa poprawa. Pozostało to niezmienne w krótkim okresie, gdzie mogliśmy zaobserwować niezwykły sukces DataFeedWatch, Norte Digital LATAM i lidera branży motoryzacyjnej. Niektóre z wyników wliczają:
Wzrost kliknięć: 66%
Wzrost CTR: 43%
Spadek CPC: 31%
Wzrost konwersji: 620%
Spadek CPL: 430%
Wzrost współczynnika konwersji: 220%.
Obserwowaliśmy również wzrost ruchu, utrzymując ten sam budżet przez okres 9 miesięcy.
Obniżenie kosztu za lead.
→ 1 CLP = 0.0011 €
Wzrost miesięcznej konwersji
% konwersji.
Norte Digital LATAM jest jedną z głównych agencji wykonawczych w regionie Ameryki Łacińskiej, która jest obecna na głównych rynkach regionu, obsługując ponad 40 000 kont na całym terytorium. Norte Digital LATAM wypracowała wysoki poziom wiedzy specjalistycznej w zakresie zarządzania platformami cyfrowymi, posiadając ponad 250 certyfikatów i 20 aktywnych specjalizacji w zakresie mediów cyfrowych. Poza wysokim kapitałem technologicznym opracowanym w celu zasilenia kampanii cyfrowych, zarządza zautomatyzowaniem, optymalizacją i skalowaniem kampanii swoich klientów.