Siła i wpływ Amazon na sprzedaż detaliczną online rosną z dnia na dzień: 43% całej sprzedaży detalicznej online w USA przeszło przez Amazon w 2016. Jest to obecnie najpopularniejszy serwis e-commerce dla kupujących, ale nie jest to zaskoczeniem.
Osiągnęli ten status, konsekwentnie promując się poprzez wiele działań marketingowych online i offline, co ma również zalety dla handlowców. Wpływa to znacząco na ruch w witrynie, co z kolei pomaga skierować większy ruch do Twojego produktu, jeśli Twoje oferty są zoptymalizowane, a Twoje produkty są wystarczająco widoczne dla klientów.
Jeżeli chcesz podwoić swoją sprzedaż na Amazon, opisaliśmy 9 innych porad dotyczących optymalizacji, które pomogą Ci zwiększyć widoczność Twoich ofert.
W rzeczywistości wśród wielu narzędzi udostępnianych handlowcom jest też Treść Amazon A+.
Treść Amazon A + ma na celu ostateczne zwiększenie sprzedaży poprzez ulepszenie opisu produktu o skanowany tekst podkreślający cechy i zalety Twoich produktów. To nie tylko pomaga Twoim klientom dowiedzieć się więcej o Twoich produktach, ale także przynosi korzyści z punktu widzenia Amazon SEO. Amazon twierdzi, że A + pomaga w rankingu.
A+ oraz Ulepszona Treść Marki (EBC) są podobne, ale A+ jest narzędziem marketingowym w AVC (Amazon Vendor Central), a EBC jest narzędziem marketingowym w ASC (Amazon Seller Central), które w tej chwili jest nieaktywna dla rynków europejskich.
Ulepszona treść marki zawiera ulepszone obrazy i umieszczanie tekstu w aukcjach produktów, podczas gdy Strony A+ obejmują wysokiej jakości zdjęcia, filmy i tabele porównawcze.
Jeśli chodzi o treść A +, handlowcy mają możliwość samoobsługi lub korzystania z ‘Amazon Builds’.
Amazon Builds są droższe (do trzech razy więcej za stronę) niż samoobsługa, ale znacznie ułatwiają proces instalacji. Ta usługa oferuje następujące poziomy:
Podczas gdy nadal będziesz musiał przesłać treść i zdjęcia, Amazon Builds wybierze układ projektu i szczegóły Twojej strony.
Jedną z najbardziej korzystnych funkcji w treści A + są wykresy konwersji. Pozwala to klientom zrozumieć funkcje produktów porównanych z produktami oferowanymi przez konkurentów. Jest to wyświetlane klientom w następujący sposób, który świetnie obrazuje przykład Miele:
Chociaż sprzedawcy zgłosili wzrost konwersji o 3–10%, należy pamiętać o następujących kwestiach:
Przed podjęciem decyzji, czy treść A + jest odpowiednia dla Twojej marki i produktów, możesz rozważyć następujące kwestie:
Ile pieniędzy obecnie zarabia ASIN? Więcej na temat ASIN na stronie: Numery Amazon ASIN Number.
Postępowanie zgodnie z wytycznymi Amazon ma kluczowe znaczenie dla zatwierdzenia aplikacji do treści, a przestrzeganie najlepszych praktyk pomoże zwiększyć skuteczność i współczynnik konwersji strony.
Poniższe wskazówki pomogą Ci przygotować treść A +:
Wskazówka: Obmyślając stronę A +, zastanów się, w jaki sposób przekażesz swoją wiadomość. Jeśli jest ona trudna do podsumowania przy użyciu punktorów i podstawowych zdjęć (takie scenariusze mogą obejmować na przykład laptopy lub systemy dźwiękowe), warto użyć treści A + przede wszystkim, aby wzbogacić opis produktu za pomocą banerów.
Pełna optymalizacja produktów na Amazon poprzez wdrożenie optymalnych treści produktu, właściwą kategoryację produtów, używanie najlepszych zdjęć, wykorzystanie narzędzia do zarządzania produktem i zapewnienie tego, że cena na Amazon jest konkurencyjna oznacza dużo ciężkiej pracy.
Aby dołączyć do wyścigu, skorzystaj z powyższych wskazówek, pamiętaj o ciągłym monitorowaniu i porównywaniu wyników podczas wprowadzania ulepszeń i uważnym obserwowaniu zmian w Amazon. Wdrożenie nowej, ekscytującej funkcji jest wynikiem sprytnych badań, a bycie na bieżąco pomoże Ci wyprzedzić konkurencję.