Shopping Carts umożliwiają istnienie eCommerce. Bez tego, każdy klient musiałby dokonywać niezabezpieczonych płatności, kupując każdy produkt osobno. Rozwiązanie, które nie jest praktyczne czy bezpieczne. Shopping Carts pozwalają klientom przechowywanie różnych przedmiotów i kontynuowanie przeglądania strony. Klient może bezpiecznie za nie zapłacić, kiedy chce.
W tym artykule, przyjrzymy się korzyściom Shopping carts, i które z nich są najlepsze dla poszczególnego rynku.
A shopping cart jest oprogramowaniem, które pomaga zintegrować Twój proces płatności z pozostałą częścią biznesu, jak Twój katalog zakupów.
Główną korzyścią posiadania oprogramowania shopping carts jest ułatwienie, które przynosi Twoim klientom. Bez oprogramowania Shopping cart, najlepszym rozwiązaniem, na które możesz liczyć jest PayPal, który jest drogi, a także zniechęci niektórych klientów z powodu konieczności założenia konta. Korzystając z oprogramowania, pojawiają się różne opcje płatności - wszystkie z nich znajdą się na Twojej stronie internetowej i dzięki temu będą szybsze, bezpieczniejsze i łatwiejsze dla Twoich klientów.
Oprogramowanie Shopping cart działa poprzez umożliwienie klientom dodawania produktów w trakcie ich przeglądania. Elementy te zostaną dodane do Shopping cart, który zazwyczaj znajduje się w prawym górnym rogu ekranu. Shopping cart ten przechowuje wszystkie pozycje dodane przez klienta przez określony czas, sumując cenę w trakcie przeglądania. Oznacza to, że klient nie musi dokonywać każdego zakupu indywidualnie i może usuwać przedmioty, których już nie chce. To pomaga zaoszczędzić ludziom dużo czasu.
W zależności od rozszerzalności oprogramowania, można również zmienić rozmiar, kolor lub styl produktu, gdy jest on już w Shopping cart.
Przy wyborze Shopping cart do wykorzystania w Twoim sklepie należy wziąć pod uwagę kilka czynników. Rzeczy, które należy wziąć pod uwagę obejmują:
Bezpieczeństwo - Czy Shopping cart jest bezpieczny do zapłaty?
Sposoby płatności - W jaki sposób moi klienci będą mogli płacić i czy opcje są skuteczne zarówno dla klienta jak i dla sprzedawcy?
Wysyłka - Czy proces wysyłki jest zintegrowany z oprogramowaniem? Czy istnieją jakieś ograniczenia dotyczące opcji wysyłkowych, które mogą być oferowane?
Obliczanie podatku - Czy oprogramowanie rejestruje podatki za Ciebie czy nie? Czy śledzi podatki tylko od produktu czy także wysyłki?
Kompleksowość - Czy Shopping cart oferuje dodatkowe funkcje, takie jak możliwość zmiany rozmiaru lub koloru produktu w Shopping cart? Czy oferuje tylko podstawy?
Użytkowanie - Czy oprogramowanie jest łatwe w użyciu i nawigacji dla klienta?
Cena - Jak drogie jest to oprogramowanie? Porównaj go z konkurencją i sprawdź, czy oferuje on jakieś unikalne funkcje, które mogą uzasadniać wyższą cenę.
Istniejące opinie - Poszukaj istniejących recenzji na temat oprogramowania. Proste wyszukiwanie w Google może dać Ci wyobrażenie o niezawodności marki, obsłudze klienta i wielu innych kwestiach.
Powrót na górę strony lub Pobierz swoją kopię kompletnego poradnika Google Merchant Center
Francuska marka PrestaShop oferuje bardzo dokładne oprogramowanie Shopping cart. PrestaShop pozwala na wybranie jednego z wielu profesjonalnych motywów, aby Twój sklep wyglądał w podobny sposób. Oferuje również globalne bezpieczeństwo sprzedaży w technologii SSL, z różnymi językami i walutami, które są dostępne w zasięgu ręki Twoich klientów.
Jeśli chodzi o sam Shopping cart, oprogramowanie jest również bardzo rozbudowane, posiada strony podsumowujące, strony potwierdzające i różne opcje płatności.
PrestaShop jest świetną opcją dla każdego handlowca z UE, ze względu na wbudowane funkcje podatkowe, które ułatwiają sprzedaż i konfigurację podatków w oparciu o lokalizację, produkt i wysyłkę.
+ Możliwa nawigacja podczas procesu finalizacji zamówienia
+ Funkcje podatkowe wbudowane w celu łatwej sprzedaży na całym świecie
+ Konfigurowalna jednostronicowa kasa
- Nie nadaje się do większych sklepów, ponieważ posiada tylko podstawowe elementy
VersaCommerce to kolejna opcja europejskiego oprogramowania Shopping cart. Niemiecka marka oferuje duże możliwości personalizacji, od frontów do kolorów, aby Twój sklep wyglądał profesjonalnie przez cały czas. Posiada bezpieczne połączenie do płatności SSL, a nawet pozwala na dostosowanie Shopping cart do wielu urządzeń i różnych sposobów płatności.
+ Darmowe kursy, dzięki którym możesz usprawnić korzystanie z oprogramowania
+ Dostosowany Shopping cart w zależności od używanego urządzenia
+ Bardzo łatwy w użyciu
+ Tani
- Niektóre funkcje tylko w języku niemieckim (np. niektóre funkcje szkoleniowe)
Niemiecka marka Shopware oferuje wysoce skalowalne usługi, które według niej zostały opracowane wspólnie ze sprzedawcami. Została zaprojektowana tak, aby była niewiarygodnie prosta i łatwa do nauczenia się dzięki swojej konstrukcji - a jeśli masz z nią problemy, Shopware zapewnia szkolenie, które pomoże Ci skonfigurować Twój Shopping cart.
Najlepszą cechą Shopping cart jest prawdopodobnie jego unikalne narzędzie do budowania reguł, które pozwala na łatwe tworzenie logicznych scenariuszy w celu dostosowania sklepu w swobodny sposób.
+ Intuicyjny w obsłudze
+ Wysoce skalowalna obsługa jest idealna dla sklepów każdej wielkości
+ Narzędzie do tworzenia reguł
+ Różne bezpieczne formy płatności (bezpieczeństwo SSL)
- Podatki mogą być trudniejsze, ponieważ są mniej rozwiniętą funkcją
Powrót na górę strony lub Pobierz swoją kopię kompletnego poradnika Google Merchant Center
Prawdopodobnie najbardziej znana marka na tej liście, Shopify to kanadyjska waga ciężka, jeśli chodzi o oprogramowanie Shopping cart. Shopify kładzie nacisk na szybkość, konwersję i doświadczenie klienta. Marka twierdzi, że jest o 60% szybsza od przeciętnego doświadczenia kasy i oferuje szereg bezpiecznych opcji płatności.
Shopify posiada również unikalny system wglądu, który pozwala zobaczyć statystyki, zniżki użyte podczas finalizacji zamówienia, odsetek porzuconych Shopping cart i którzy klienci wrócili po wcześniejszym zakupie.
+ Wgląd w Shopify
+ Szybkość procesu finalizacji zakupów
+ Ilość opcji płatności
- Droższy niż konkurencja
Przeczytaj więcej o platformeach shoppingu: Rozpoczęcie sprzedaży wielokanałowej za pomocą Shopify
Jesteś już użytkownikiem Shopify? Sprawdź te 5 trików dla Google i Facebook dla właścicieli sklepów Shopify
WooCommerce to wtyczka do WordPressa, która dodaje Shopping cart i funkcjonalność e-commerce do Twojego sklepu. Jedną z najlepszych cech WooCommerce jest to, że automatycznie oblicza podatek od sprzedaży dla wszystkich zakupów dokonanych w głównych krajach, niezależnie od waluty. Marka jest dobrze znana z tego, że jest jednym z liderów rynku w swojej branży i twierdzi, że 28% sklepów na świecie korzysta z ich wtyczki.
+ Proste w użyciu, zwłaszcza jeśli jesteś już zaznajomiony z WordPressem
+ Funkcjonalność wielojęzyczna
+ Bardzo łatwa konfiguracja
+ Znaczna ilość możliwych rozszerzeń
+ Różne darmowe funkcje
- Darmowe funkcje są w pewnym momencie ograniczone
BigCommerce to Shopping cart, który pozwala Ci przejąć kontrolę nad całym sklepem internetowym. Ułatwia to analizę efektywności działania Twoich produktów, przy jednoczesnym pomiarze wszelkich innych danych, które mogą być dla Ciebie użyteczne.
BigCommerce posiada również unikalną strukturę cenową, w której płacisz w oparciu o sprzedaż online w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Dzięki temu platforma jest dostępna dla wszystkich - od najmniejszych do największych sklepów.
+ Uczciwe poziomy cen oparte na sprzedaży online w ciągu ostatnich 12 miesięcy
+ Wiele szczegółowych funkcji i aplikacji
+ Szczegółowa analiza
- Ograniczona tylko do języka angielskiego
Magento jest jednym z największych konkurentów Shopify w Ameryce Północnej. Podobnie jak jego rywal, Magento oferuje bezpieczne płatności w wielu formach. Oferuje on jednak również opcję natychmiastowego zakupu. Ta opcja jest idealna dla powracających klientów, ponieważ oznacza, że mogą oni przechowywać swój adres i preferencje płatności i po prostu dokonać zakupu za pomocą jednego kliknięcia. Magento twierdzi, że jest to szczególnie przydatne w przypadku klientów mobilnych.
+ Opcja natychmiastowego zakupu
+ Wiele opcji płatności
+ Idealny dla większych firm
- Może być trudniejszy w użyciu niż konkurencja
Volusion to Shopping cart przeznaczony dla mniejszych firm. Obecnie jest on dostępny tylko w języku angielskim, choć pozwala na użycie Tłumacza Google jako dodatku.
Cechą wyróżniającą Volusion jest jego obsługa klienta, która jest dostępna 24/7. Być może nie wydaje to ważne, ale niewielu dostawców oprogramowania Shopping cart to oferuje. Dużą zaletą może być uważana możliwość uzyskania pomocy w sklepie w każdej chwili.
+ Całodobowa obsługa klienta
+ Wszystkie funkcje są wbudowane
+ Szybka i bezpieczna
- Ograniczona dostępność językowa
- Google Translate nie jest idealnym rozwiązaniem
- Niewielkie zastosowanie dla większych firm
Powrót na górę strony lub Pobierz swoją kopię kompletnego poradnika Google Merchant Center
OpenCart z siedzibą w Hongkongu oferuje bezpłatną opcję Shopping cart, którą można modyfikować w zależności od potrzeb. OpenCart posiada wiele funkcji językowych, ale pomimo tego domyślnym językiem jest angielski. Marka ta jest idealna dla mniejszych firm, ponieważ początkowy koszt jest bezpłatny. Jednakże, jeśli planujesz rozbudować firmę, OpenCart może szybko stać się drogi, ze względu na potrzebę dodatkowych funkcji, które wymagają wtyczek.
+ Tania początkowa konfiguracja idealna dla małych firm
+ Możliwość pobrania rozszerzenia pakietu językowego
+ Stosunkowo prosta w użyciu, zwłaszcza przy pewnej wiedzy z zakresu tworzenia stron internetowych
- Dodawanie kolejnych funkcji może być kosztowne
Powrót na górę strony lub Pobierz swoją kopię kompletnego poradnika Google Merchant Center
Oprogramowanie do Shopping cart jest niezbędne dla każdego sklepu internetowego. Ułatwia klientowi przeglądanie strony, a sprzedawcom bardziej spójną sprzedaż. Ale jeśli chodzi o najlepszy Shopping cart, musisz rozważyć zarówno zalety, jak i wady swojej firmy. Lokalizacja, rozmiar lub wymagania Twojego sklepu mogą mieć wpływ na decyzję, która marka oprogramowania jest dla Ciebie właściwa.
Kiedy już zdecydujesz się na oprogramowanie Shopping cart, możesz zacząć wczytywać swoje produkty i optymalizować swoją tablicę. Jeśli chcesz w pełni wykorzystać swoją tablicę produktów, rozwiązanie dla tablic takie jak DataFeedWatch może być idealne dla Ciebie. Pozwoli to nie tylko zwiększyć wydajność i zaoszczędzić czas, ale także zapewni sprawne i zyskowne funkcjonowanie sklepu.