Chcesz dotrzeć do szerszej grupy odbiorców z Dynamicznymi reklamami produktów na Facebooku? Facebook opublikowali ostatnio aktualizację, która prawdopodobnie pomoże ci to zrobić.
Na początku tego roku Facebook wprowadził kolejne istotne zmiany w sposobie działania reklam. W szczególności, ukierunkowanie na reklamy dynamiczne, które zostały zaktualizowane, aby umożliwić reklamodawcom dotarcie do nowych odbiorców z wprowadzeniem szerokiego zasięgu do odbiorców.
Dynamiczne reklamy na Facebooku są przeznaczone do wyświetlania reklam produktów odbiorcom, którzy wcześniej wyrazili zainteresowanie stroną internetową sprzedawcy detalicznego.
Opanuj Dynamiczne reklamy produktów na Facebooku z tymi 9 udowodnionymi strategiami
Istnieją trzy podstawowe komponenty, które można wykorzystać, podczas ustawiania reklam dynamicznych. Oto one:
Aktualizacja Facebooka pozwoliła reklamodawcom wyjść poza targetowanie do osób, które wcześniej wchodziły w interakcję ze stroną internetową lub aplikacją sprzedawcy. Teraz możliwe jest dotarcie do ludzi w sposób behawioralny w oparciu o treści, z którymi współpracowali na Facebooku lub jeśli obejrzeli wiele stron z podobnymi produktami.
Na przykład, jeśli osoba patrzyła na sukienki online (niekoniecznie na stronę internetową), to wysyła sygnały do Facebooka, że może być częścią dobrej grupy docelowej dla reklam odzieżowych.
To skutecznie przeniosło targetowanie na dalszy plan od remarketingu i teraz ocenia się, czego użytkownik może szukać i pokazywać mu reklamy, które są istotne. Prognoza ta może również wynikać z aktywności użytkownika na Facebooku, w tym kliknięć linków, upodobań itp.
Kiedy targetujesz specyficznie, używasz parametrów targetowania, które ograniczają odbiorców, którym pokazujesz swoje reklamy. Może to być oparte na danych demograficznych, wyrażonym zainteresowaniu lub zainteresowaniu odbiorców (zwyczajowo lub podobnie). Reklamodawcy często widzą w ten sposób węższą publiczność, jednak, jeśli zostanie to zrobione poprawnie, pojawią się reklamy bardziej odpowiednie dla publiczności.
Na przykład, jeśli jesteś sprzedawcą wysokiej jakości i designerskiej odzieży dziecięcej, możesz chcieć dotrzeć do osób, które są nowymi rodzicami i mieszczą się w kategorii „wysoka zamożność".
Kiedy targetujesz szeroko, pozwalasz algorytmom Facebooka znaleźć nowych odbiorców dla Twoich reklam. Oznacza to, że nie ogranicza się już zasięgu odbiorców. Jest to korzystne na wiele sposobów:
Historycznie, Dynamiczne reklamy na Facebooku są lepiej dostosowane do większych sklepów internetowych, ponieważ mają one większy ruch na stronach internetowych w celu zbudowania list odbiorców. Okazało się to restrykcyjne dla osób o mniejszym natężeniu ruchu lub mniejszej świadomości marki.
Ponieważ aktualizacja umożliwia detalistom znalezienie nowych odbiorców, jest to korzystne zarówno dla mniejszych, jak i większych stron eCommerce. Dla mniejszych sprzedawców detalicznych, z mniejszym ruchem na stronie, pomaga to dotrzeć do nowych ludzi, do których zazwyczaj nie byliby w stanie dotrzeć. Pomaga to promować produkty na sprzedaż oraz budować świadomość marki.
Więksi sprzedawcy detaliczni mogą również odnieść korzyści, ponieważ mogą dotrzeć do nowych odbiorców, z którymi mogliby nie wchodzić w interakcję w inny sposób, pozwalając detalistom na dotarcie do dalszych odbiorców ich produktów.
Chociaż szeroki zasięg odbiorców jest wciąż stosunkowo nowy, istnieją pewne najlepsze praktyki, które warto śledzić. Warto jednak przyznać, że z każdą nową funkcją na Facebooku, rzeczy mogą się jeszcze zmienić i inne najlepsze praktyki mogą wejść do gry.
Ostatecznie, nie ma nic dobrego lub złego, w wykorzystaniu szerokiego zasięgu odbiorców dla Twoich dynamicznych reklam. Lepiej jest znaleźć to, co działa najlepiej dla Twojej firmy, testując wszystkie dostępne metody. Warto również pamiętać, że prawdopodobnie trzeba będzie użyć pewnych parametrów targetowania, nawet jeśli szukasz nowych odbiorców. W ten sam sposób, w jaki Facebook nadal uczy się i optymalizuje, gdzie i kiedy Twoje reklamy będą działać najlepiej. Mając to na uwadze to, że bez względu na to, jaką metodę wybierzesz w końcu te metody i tak się skrzyżują.
Jeśli jesteś sprzedawcą internetowym, który próbuje wykorzystać cały potencjał Facebooka i uznałeś ten post za użyteczny, prawdopodobnie nasz eBook 9 Technik rozwijania reklam produktów na Facebooku z ROI okaże się użyteczny. Pobierz go i dowiedz się, jak poprawić jakość swojej tablicy i kampanii.