Numery GTIN są wymagane, żeby Twój produkt znalazł się w Google, na Amazon Marketplace i coraz większej liczbie kanałów sprzedażowych. Posiadanie numerów GTIN dla Twoich produktów jest zatem coraz ważniejsze. Dowiedz się więcej na temat numerów GTIN oraz tego, jak je znaleźć!
Global Trade Item Number (GTIN) jest unikalnym i rozpoznawalnym na całym świecie identyfikatorem produktu. Istnieją różne formaty GTIN w zależności od regionu i typu produktu:
Ze względu na uznanie na całym świecie i powszechne zastosowanie numery GTIN są najlepszymi możliwymi unikalnymi identyfikatorami produktów. Wiele wyszukiwarek i platform handlowych używa numerów GTIN do identyfikowania i porównywania produktów wysyłanych do nich przez sprzedawców w plikach danych. Niektóre z tych kanałów, takie jak Amazon Marketplace i Zakupy Google, wymaga od sprzedawców podania numeru GTIN w swoich plikach danych.
Sprawdź kod kreskowy na opakowaniu produktu lub na okładce książki. Jeśli nie możesz znaleźć numeru GTIN, zawsze możesz skontaktować się z dostawcą lub producentem produktu, aby go o niego poprosić.
Możesz także spróbować znaleźć numery GTIN dla swoich produktów w otwartym katalogu lub kupić go online.
Aby uniknąć dodawania numerów GTIN jeden po drugim, zapoznaj się z sekcją pomocy dotyczącą aktualizacji produktu na platformie sprzedażowej.
Jeśli Twój system sklepowy nie pozwala na łatwe dodawanie numerów GTIN do Twoich produktów, możemy to dla Ciebie zrobić w DataFeedWatch.
Jeśli chcesz, abyśmy dodali numery GTIN do Twoich produktów, utwórz plik csv z następującymi kolumnami:
i wyślij go do nas wraz z nazwą sklepu i nazwą kanału.