Narzędzie DatafeedWatch reklama tekstowa Google umożliwia naszym klientom automatyczne tworzenie reklam dla każdego produktu na ich tablicach. Mówiąc każdy produkt, mamy na myśli to, że każdy produkt na tablicy otrzymuje swoją własną grupę reklamową i indywidualne słowa kluczowe, a także reklamy.
Po rozszerzeniu funkcjonalności w wersji beta, wydaliśmy niedawno responsywne wyszukiwanie reklam. Jest teraz dostępne dla wszystkich klientów DatafeedWatch korzystających z naszego rozwiązania reklam tekstowych napędzanych przez tablice. W dzisiejszym wpisie omówimy szczegółowo, jak to działa i jakie może przynieść Ci korzyści.
Podczas tworzenia zwykłego wyszukiwania reklam Google masz limit 3 nagłówków i 2 opisów. Ale czasami może się wydawać, że to nie wystarczy. Chcieliśmy stworzyć rozwiązanie, które da Ci możliwość tworzenia dodatkowych nagłówków i opisów. Spośród nich, Google spróbuje następnie wybrać najbardziej odpowiednią kombinację, która zostanie wyświetlona na stronie wyników.
Używanie responsywnego wyszukiwania reklam pozwoli Ci teraz mieć do 15 nagłówków i 4 opisy. Należy jednak pamiętać, że dla każdej reklamy zostanie wybrana tylko kombinacja 3 nagłówków i 2 opisów. A w przypadku mniejszych ekranów, czasami mogą to być 2 nagłówki.
Powrót na górę strony lub Pobierz swoją kopię kompletnego poradnika Google Merchant Center
Być może zastanawiasz się, jak to możliwe, że możesz zaoferować Google tak wiele nagłówków i opisów i nadal uzyskać dobre wyniki. Z czasem, używając nauki maszynowej, Google przetestuje wiele kombinacji reklam i dowie się, które kombinacje działają najlepiej dla różnych rodzajów zapytań wyszukiwania.
Im więcej opcji różnych kombinacji musi przetestować Google, tym lepszych wyników można oczekiwać w przyszłości. Łącznie, kombinacje te mogą mieć do 43 680 wariantów. Więc możliwości testowania są naprawdę nieograniczone!
Aby w pełni wykorzystać możliwości reklam responsywnych, Google sugeruje posiadanie minimum 5 unikalnych nagłówków. Ale wielu innych reklamodawców zgłosiło, że idealna liczba to 8.
Powrót na górę strony lub Pobierz swoją kopię kompletnego poradnika Google Merchant Center
My w DatafeedWatch ułatwiliśmy Ci pełne korzystanie z responsywnego wyszukiwania reklam. Funkcja ta jest dostępna za darmo dla wszystkich naszych obecnych klientów. Jeśli jesteś już zaznajomiony z naszym narzędziem reklam tekstowych Google, z przyjemnością dowiesz się, że interfejs jest taki sam.
Podczas tworzenia responsywnych reklam wyszukiwania pojawi się dodatkowa opcja dodawania kolejnych nagłówków i opisów, jak pokazano poniżej.
Kolejną kluczową różnicą jest to, że teraz dostaniesz indywidualne ustawienia dla każdego nagłówka, podczas gdy w zwykłej reklamie możesz jedynie dokonać zmian w całym szablonie.
Masz również możliwość przypięcia nagłówka, na wszelki wypadek, gdybyś chciał, aby zawsze pojawiał się w określonym miejscu. Możesz przypiąć go, aby pojawił się w pierwszej, drugiej lub trzeciej pozycji.
Należy tylko pamiętać, że korzystanie z tej opcji nie jest zalecane, ponieważ uniemożliwi to Google wybranie najlepszej kombinacji i wyświetlenie ich w tych pozycjach.
Powrót na górę strony lub Pobierz swoją kopię kompletnego poradnika Google Merchant Center
Jest kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby jak najlepiej wykorzystać responsywne wyszukiwanie reklam.
Pisanie nagłówków i opisów:
Przypinanie:
Ogólne
Powrót na górę strony lub Pobierz swoją kopię kompletnego poradnika Google Merchant Center
To tyle! Nie możemy się doczekać, aż sam tego spróbujesz. Jeśli masz jakieś uwagi lub sugestie, jak ulepszyć funkcję responsywnego wyszukiwania reklam, skontaktuj się z nami. Zawsze lubimy słyszeć, co o tym myślisz.