Olga Wojas
1. Dodaj „miarę cen jednostkowych” do swojego pliku danych
Jeśli masz już ten atrybut w źródłowym pliku danych, mapowanie go do wymagań Google będzie łatwe.
Najpierw określ, które pole w Twoim pliku danych zawiera te informacje, i mapuj je w polu Google „miara ceny jednostkowej”:
2. Pojedynczy identyfikator dla wszystkich rozmiarów urządzeń
Czasami handlowcy będą mieli jeden identyfikator dla danego produktu, niezależnie od rozmiaru / zawartości. W naszym przykładzie z tuńczykiem: kupiec może mieć jeden identyfikator na 100 g, 250 g i 1 kg tuńczyka.
Chodzi o to, że są to trzy różne produkty i Google powinien być w stanie je rozróżnić.
Szybkim rozwiązaniem jest utworzenie nowych identyfikatorów poprzez połączenie oryginalnego identyfikatora z wagą produktu i oddzielenie ich wszystkich ukośnikiem.
3. Różne pisowni dla tej samej miary
Jak widać powyżej, pomiar jednostkowy musi być wyrażony w jednej z akceptowanych jednostek, np. mg, g, kg itp.
Diabeł tkwi w szczegółach: nie możesz wpisać g. lub gr. lub gram. Jedyną akceptowaną wartością będzie g.
Rozwiązaniem tego problemu jest szybkie ponowne mapowanie miar, aby upewnić się, że Google obsługuje Twoje ceny jednostkowe.
Sukces kampanii produktowych Google zależy w dużej mierze od jakości i dokładności pliku danych produktów. Im więcej informacji podasz, tym większe szanse, że Twoje reklamy z listą produktów będą skuteczniejsze.
Jeśli uważasz, że ten artykuł na temat pomiaru cen jednostkowych jest cenny, prawdopodobnie nasz Kompletny przewodnik po optymalizacji przesyłania danych będzie przydatny. Pobierz go i dowiedz się, jak radykalnie poprawić jakość pliku danych.