Lista produktów Amazon to strona dla każdego produktu, który sprzedajesz w Amazon. Składa się z informacji wprowadzanych podczas wystawiania produktu, w tym jego tytułu, zdjęć, opisu i ceny.
Kupujący w Amazon korzystają ze stron z listą produktów, aby dokonać zakupu, tj. Przycisk Dodaj do koszyka znajduje się na wszystkich stronach z listą produktów.
W rezultacie prawidłowe umieszczenie listy produktów określi sukces Twoich produktów w Amazon.
Powrót na górę strony lub Podwój swoją sprzedaż na Amazonie, dzięki tym 9 udowodnionym wskazówkom
Lista produktów Amazon spełnia kilka funkcji, ale dwie główne to:
Aby osiągnąć oba cele, ważne jest, aby zoptymalizować listę produktów na Amazon.
Niezbędne elementy listy produktów Amazon
Powrót na górę strony lub Podwój swoją sprzedaż na Amazonie, dzięki tym 9 udowodnionym wskazówkom
Recenzje i oceny produktów to inne istotne elementy listy produktów, chociaż są to elementy, nad którymi nie masz tak dużej kontroli. Nie należy ich jednak ignorować, ponieważ mają one wpływ na decyzje zakupowe. Innymi słowy, jeśli uzyskasz dobre recenzje i oceny produktów, powinieneś sprzedawać więcej na Amazon.
Proces ten zajmuje dużo czasu i polega głównie na dostarczaniu wysokiej jakości produktów i doskonałego poziomu usług.
Niektóre rzeczy, które możesz zrobić, aby pomóc w generowaniu dobrych recenzji i ocen, to komunikowanie się z klientami na temat ich zamówień, regularne testowanie procedur, aby upewnić się, że są one zgodne ze standardem, oraz czytanie opinii klientów, szczególnie tych złych.
To ostatnie jest trudne, ale złe recenzje mogą uwypuklić coś, co można poprawić, aby zapobiec podobnej złej opinii w przyszłości.
Powrót na górę strony lub Podwój swoją sprzedaż na Amazonie, dzięki tym 9 udowodnionym wskazówkom
Nigdy nie należy uważać listy produktów na Amazon za kompletną. Jest to coś, co powinieneś stale ulepszać i optymalizować.
Powinieneś to zrobić z recenzjami i ocenami produktów, jak już wspomniano. Powinieneś również zoptymalizować inne elementy swojego wpisu poprzez testowanie podzielone.
Wymaga to zmiany jednego elementu na liście produktów, a następnie pomiaru jego wydajności w porównaniu do oryginału, aby sprawdzić, który działa najlepiej.
Innymi słowy, lista produktów to coś więcej niż sposób na wprowadzenie produktów na rynek Amazon. To także narzędzie, którego można użyć do zwiększenia sprzedaży.