Co to są listy produktów Amazon?

Amazon-Product-Listings

 

Lista produktów Amazon to strona dla każdego produktu, który sprzedajesz w Amazon. Składa się z informacji wprowadzanych podczas wystawiania produktu, w tym jego tytułu, zdjęć, opisu i ceny.

 

Kupujący w Amazon korzystają ze stron z listą produktów, aby dokonać zakupu, tj. Przycisk Dodaj do koszyka znajduje się na wszystkich stronach z listą produktów.

 

amazon-lista-produktow

 

W rezultacie prawidłowe umieszczenie listy produktów określi sukces Twoich produktów w Amazon.

 

Powrót na górę strony lub Podwój swoją sprzedaż na Amazonie, dzięki tym 9 udowodnionym wskazówkom

 


Co daje lista produktów Amazon

 

Lista produktów Amazon spełnia kilka funkcji, ale dwie główne to:

  • Umożliwia wyszukiwanie produktów w wyszukiwaniach Amazon
  • Zachęca kupujących do zakupu produktów

 

Aby osiągnąć oba cele, ważne jest, aby zoptymalizować listę produktów na Amazon.

 

Niezbędne elementy listy produktów Amazon

 

  • Tytuł produktu - tytuł produktu na liście produktów Amazon może mieć do 500 znaków (w przypadku niektórych produktów otrzymujesz 250 znaków), więc jest dużo miejsca na szczegóły. W rzeczywistości wiele tytułów produktów na Amazon jest bardziej jak mini-opisy produktu. W większości przypadków im więcej informacji podasz, tym lepiej. Powinieneś umieścić główne słowo kluczowe produktu tak blisko początku tytułu, jak to możliwe. Należy również uwzględnić wszystkie główne elementy, takie jak marka, nazwa produktu, numer modelu, kolor, rozmiar, typ itp.

 

  • Obrazy - lista produktów Amazon powinna zawierać co najmniej pięć zdjęć produktu. Powinny istnieć również różne obrazy, w tym obrazy przedstawiające rozmiar produktu i używany produkt. Pomocne jest również pokazanie wielu kątów produktu i jego opakowania. Ponadto ważne jest przestrzeganie wymagań Amazon dotyczących obrazów.

 

  • Cechy - poniżej ceny, opcji produktu i szczegółów wysyłki na stronie listy produktów Amazon znajduje się kilka wypunktowań. Najlepszym sposobem na skorzystanie z tej sekcji jest podkreślenie głównych cech i zalet produktu. Powinieneś to zrobić, używając jak największej liczby dodatkowych słów kluczowych. Pamiętaj, że ta część aukcji jest ważniejsza niż pełny opis produktu ze względu na pozycję, w jakiej pojawia się na stronie, tj. nad zakładką i blisko zdjęć, ceny i przycisku Dodaj do koszyka.

 

  • Opis - mimo że opis nie jest tak ważny jak wypunktowanie, nadal jest ważny. Pozwala podać więcej informacji o produkcie i ponownie dołączyć słowa kluczowe. Pisząc opis produktu, pomyśl o swoich klientach. Jakie informacje chcieliby wiedzieć? To informacje, które powinieneś dołączyć.

 

Powrót na górę strony lub Podwój swoją sprzedaż na Amazonie, dzięki tym 9 udowodnionym wskazówkom

 


Recenzje i oceny produktów

 

Recenzje i oceny produktów to inne istotne elementy listy produktów, chociaż są to elementy, nad którymi nie masz tak dużej kontroli. Nie należy ich jednak ignorować, ponieważ mają one wpływ na decyzje zakupowe. Innymi słowy, jeśli uzyskasz dobre recenzje i oceny produktów, powinieneś sprzedawać więcej na Amazon.

 

Proces ten zajmuje dużo czasu i polega głównie na dostarczaniu wysokiej jakości produktów i doskonałego poziomu usług.

 

Niektóre rzeczy, które możesz zrobić, aby pomóc w generowaniu dobrych recenzji i ocen, to komunikowanie się z klientami na temat ich zamówień, regularne testowanie procedur, aby upewnić się, że są one zgodne ze standardem, oraz czytanie opinii klientów, szczególnie tych złych.

 

To ostatnie jest trudne, ale złe recenzje mogą uwypuklić coś, co można poprawić, aby zapobiec podobnej złej opinii w przyszłości.

 

Powrót na górę strony lub Podwój swoją sprzedaż na Amazonie, dzięki tym 9 udowodnionym wskazówkom

 


Ciągła optymalizacja

 

Nigdy nie należy uważać listy produktów na Amazon za kompletną. Jest to coś, co powinieneś stale ulepszać i optymalizować.

 

Powinieneś to zrobić z recenzjami i ocenami produktów, jak już wspomniano. Powinieneś również zoptymalizować inne elementy swojego wpisu poprzez testowanie podzielone.

 

Wymaga to zmiany jednego elementu na liście produktów, a następnie pomiaru jego wydajności w porównaniu do oryginału, aby sprawdzić, który działa najlepiej.

 

Innymi słowy, lista produktów to coś więcej niż sposób na wprowadzenie produktów na rynek Amazon. To także narzędzie, którego można użyć do zwiększenia sprzedaży.

 

Powrót na górę strony


 

Written by Olga Wojas

Olga Wojas is the Country Manager UK for DataFeedWatch

Comments

Polecane

Stworzone z   przez   DataFeedWatch

Pisz dla nas