Zespół PPC z StubGroup Advertising uwielbia używać DataFeedWatch ze względu na historie sukcesu, jak ta poniżej.
Pod koniec sierpnia 2015 r. wprowadziliśmy na rynek internetowy sprzedawcę upominków, jako naszego klienta. Prowadzili już kampanie w wyszukiwarce i Zakupach Google.
Było to ekscytujące, ponieważ dałoby nam szansę na porównanie ich wydajności w Google AdWords przed StubGroup do wyników po działaniach StubGroup. Udałoby nam się udowodnić klientowi, w jaki sposób nasze umiejętności i narzędzia PPC, takie jak DataFeedWatch, pozytywnie wpłyną na ich wynik finansowy.
Klient sprzedaje koszulki, kubki, figurki, naklejki na zderzaki i inne upominki na swojej stronie internetowej.
Kiedy zwrócili się do nas w 2015 r., ich kampania Zakupów Google Shopping wykorzystywała dane z prostego pliku danych przesłanego ręcznie do Google Merchant Center. Plik był prosty - wystarczający, aby spełnić wymagania Google, z wyjątkiem kilkuset produktów, które zostały odrzucone z powodu brakujących informacji.
Wyciągnęliśmy dane produktu ze sklepu BigCommerce klienta do DataFeedWatch i zbudowaliśmy nowy plik od podstaw.
Naszym celem było przekazanie Google jak największej ilości informacji o produkcie. Im lepsza jakość danych, które przekazujesz do Google, tym bardziej polubią Twoje produkty - i tym większe masz szanse na przewagę nad konkurencją.
Oprócz mapowania wszystkich wymaganych informacji, użyliśmy DataFeedWatch, aby dodać dodatkowe pola, takie jak:
Kolejnym problemem do naprawienia były setki produktów, które zostały automatycznie odrzucone w Google Merchant Center.
Odrzucone produkty stanowią problem, ponieważ:
Większość odrzuconych elementów została odrzucona, ponieważ brakowało im informacji wymaganych przez Google. Naprawiliśmy to, stosując niestandardowe reguły w DataFeedWatch, aby dodać brakujące informacje lub powiadomić Google, gdy informacje faktycznie nie istniały (np. produkty, które nie potrzebują unikalnych identyfikatorów).
Korzystając ze świeżego, rozszerzonego pliku danych DataFeedWatch jako naszej fundacji, zajrzeliśmy do struktury kampanii Zakupów Google i szukaliśmy możliwości zwiększenia liczby kliknięć produktów najlepiej konwertujących.
W sierpniu 2015, klient miał 2,429 kliknięć w Zakupach Google.
W sierpniu 2016, klient miał 10,505 kliknięć w Zakupach Google.
To wzrost o 333% w ilości kliknięć rok po roku.
To nie wszystko, konwersje wzrosły o 379%.
Wiele czynników przyczyniło się do tego znacznego wzrostu wydajności, w tym trendy rynkowe, zmiany w budżecie i optymalizacja kampanii.
To powiedziawszy, DataFeedWatch odegrało kluczową rolę w naszym sukcesie, umożliwiając nam reklamowanie jak największej liczby produktów klienta i formatowanie danych w wysoce zoptymalizowany sposób.