Chcesz sprzedawać więcej na Amazon?
Amazon jest najpopularniejszą witryną eCommerce wśród kupujących. Nie ma żadnego powodu, dla którego nie mógłbyś spróbować sprzedawać na tej platformie.
Analizując zalety i wady wystawiania produktów na Amazon, widzimy, dlaczego wskaźnik sukcesu sprzedaży na Amazon różni się w zależności od sprzedawcy oraz dlaczego to, co działa dla jednego sprzedawcy, niekoniecznie musi działać dla innego. Warto przetestować Amazon Marketplace , aby wyciągnąć własne wnioski.
Przeprowadzimy Cię przez najważniejsze elementy poradnika zarządzania aukcjami i optymalizacji Amazon.
Kliknij linki, aby przejść bezpośrednio do wybranego kroku:
2. Treści A+ do promowania bestsellerów
Treść Amazon A+ ma na celu ostateczną poprawę sprzedaży poprzez ulepszenie opisu produktu za pomocą skalowalnego tekstu podkreślającego funkcje i zalety produktów. Nie tylko pomaga to Twoim klientom dowiedzieć się więcej o Twoich produktach, ale także przynosi korzyści z punktu widzenia Amazon SEO.
W naszym eBooku szczegółowo omawiamy wszystko, co musisz wiedzieć o treści A+:
Posiadanie właściwego ASIN nie tylko ułatwi kupującym znalezienie Twoich produktów, ale także ochroni Twoje produkty przed podróbkami.
ASIN to skrót od Amazon Standard Identification Number i jest przyznawany każdemu produktowi przesłanemu do sprzedaży na Amazon. Przejdź do naszego obszernego zasobu: Numer ASIN Number: Co to jest i jak go dostać?, jeżeli chcesz dowiedzieć się wszystkiego o:
Nie jest to żadną niespodzianką, ale lepsze zdjęcia mogą zwiększyć sprzedaż. Obraz jest tym, co powoduje większość sprzedaży na stronie produktu, a także na SERP.
Jeśli chcesz, aby Twoja lista produktów i strona produktu w Amazon wyróżniały się, musisz zwrócić szczególną uwagę na następujące kwestie:
Ma duży wpływ na Twój procent perfekcyjnych zamówień (wynik POP).
Jeśli sprzedajesz na własnej stronie eCommerce, a także w Amazon, prawdopodobnie zdajesz sobie sprawę z problemów związanych z zarządzaniem zamówieniami.
Bycie na bieżąco ze stanami magazynowymi, aby być pewnym, że Twoje przedmioty są dostępne, zanim ktoś je kupi, nie jest łatwe. Nie zniechęcaj się jednak do sprzedaży na Amazon. Moduł Amazon DataFeedWatch może w tym pomóc:
Przypisanie Twoich produktów do właściwej kategorii Amazon ma duży wpływ na Twoją ocenę, więc jak wybrać najbardziej odpowiednią kategorię. Na Amazon istnieją dwa rodzaje kategorii; kategorie otwarte i kategorie wymagające zatwierdzenia.
Kilka krótkich wskazówek, które pomogą Ci znaleźć właściwą kategorię z taksonomii Amazon:
Używaj “Wyszukaj kategorię dla Twojego produktu”.
Ceny są bardzo konkurencyjne na Amazon. Wpływa to nie tylko na szanse na wygraną w Buy Box, ale jest także jednym z głównych czynników decydujących o ostatecznej decyzji klienta, czy powinien on kupić u Ciebie, czy u innego sprzedawcy.
Jakie są różne rodzaje cen na Amazon i jak podciąć swoich konkurentów poprzez przeszacowanie cen?
Ponieważ zakupy za pośrednictwem urządzeń mobilnych będą wyprzedzać zakupy na komputerze w 2018 roku, Buy Box staje się coraz ważniejszy. Jakie są różne czynniki, które wpływają na wynik Buy Box?
Ze względu na ekscytującą naturę sprzedaży, setki tysięcy klientów i liczne przeszkody, które trzeba przeskoczyć, aby pozostać konkurencyjnym, istnieje wiele powszechnych pułapek.
Te liczne błędy i pułapki często zniechęcają sprzedawców do dalszej sprzedaży na Amazon - wielu zgłosiło opuszczenie strony po niecałym roku:
Jeśli naprawdę chcesz chronić swoją markę na Amazon gating lub rejestracja marki jest kluczem, jeśli nie chcesz stracić sprzedaży.
Rejestr marek na Amazon: możesz zarejestrować swoją markę, aby mieć większy wpływ na treść strony ze szczegółowymi informacjami o produkcie.
Gating marki na Amazon: aby chronić Twoją markę przed podróbkami i oszustami.