Olga Wojas
Zdobądź swój przewodnik Podwój swoją sprzedaż w Zakupach Google w ciągu godziny
Zajęło mu 3 miesiące, aby zdobyć dane z feedów swojego klienta. Twórca sklepu internetowego miał do zrobienia wiele rzeczy, a wymyślenie strategii, która pozwalałaby codziennie dostarczyć plik składający sie z 5000 produktów, nigdy nie znalazło się wysoko na jego liście. Larry'emu nie spodobał się pomysł czekania kolejnych 2 miesięcy, na to, aż będzie to dobrze zrobione.
Szybko przeszukaliśmy dane z jego pliku i stwierdziliśmy, że typ produktu (miał 22 różne typy) został wymieniony w opisie w 98% przypadkach. To pozwoliło Larry'emu na zaoszczędzenie czasu - w naszym narzędziu, zajęło mu 10 minut, aby stworzyć 22 zasady i ustawić typ produktu oparty na opisie.
Zastanawiasz się, co stało się z pozostałymi 2%?
Larry zdał sobie sprawę, że opisy te od początku nie były dobre. Typ produktu powinien znajdować się także w nich, podobnie jak lepiej dopasowane słowa kluczowe. Dodał je i problem został rozwiązany w 100%.