Feed Review – Ewaluacja i rozwiązywanie problemów na Twojej tablicy produktów

feed-review-tablica-produktow

Mówiliśmy o tym wiele razy. I ty też już o tym wiesz. Twoja tablica produktu jest fundamentem, na którym budujesz kampanie sprzedażowe. Możesz ocenić i rozwiązać problemy na swojej tablicy bezpośrednio na DataFeedWatch.

 

Naciśnij na linki, aby przejść do konkretnego kroku: 

 


Jak ocenić jakość danych Twojego produktu?

Feed Review jest oddzielną zakładką na Twoim Interfejsie Mapowania Kanałów. Z menu nawigacji, możesz zażądać oceny tablicy kanału i sprawdzić, czy dane, które wysyłasz na ten kanał są kompletne.


wygeneruj-przegląd-pliku-danych

W ramach oceny sprawdzane są następujące dane dotyczące tablicy:

  • Brakujące dane: czy wartości dla wymaganych i opcjonalnych mapowanych pól mają wartości 
  • Unikalny walidator poprawności: Czy Twoje unikalne identyfikatory, SKU, UPC, mają duplikaty? 
  • Walidator poprawności GTIN: sprawdź, czy Twoje identyfikatory GTIN są ważne

A Ocena Tablic wygeneruje przegląd napotkanych problemów. 

Zaraz pod podsumowaniem oceny tablic, znajduje się szczegółowy raport zawierający wszystkie informacje, których potrzebujesz, aby podjąć działania naprawcze.

przegląd-kanałów-dla-zakupów-Google

Nie zapomnij, że możesz także pobrać listę produktów i błędów. 

 

pobierz-recenzję-kanału

Nasilenie. Na każdy napotkany problem na Twojej tablicy, zostanie określony poziom nasilenia:

  • Wysokie - jeśli pole jest wymagane przez kanał i nie przeszło weryfikacji
  • Średnie - nie spowoduje odrzucenia produktu (pole opcjonalne), ale zdecydowanie zalecamy jego naprawę. 

Pobierz nasz poradnik dotyczący Optymalizacji Plików Danych, aby dowiedzieć się więcej o tym:

Co możesz zrobić, aby poprawić jakość tablic produktu_ Co możesz zrobić, aby poprawić kampanie sprzedażowe ROI_ Jak możesz wzmocnić swoją wielokanałową strategię_-1

 

Powrót na górę strony


Sprawdź co mówią inni sprzedawcy

Opcja została przedstawiona w wersji Beta dla ograniczonej liczby klientów. White Shark Media jest jednym z klientów, który miał szansę ją przetestować to rozwiąznie zanim została uruchomione dla wszystkich. 

 
White-Shark-Media

Sebastian Talavera, Kierownik projektu w White Shark Media, wiodącej Agencji Marketigu Cyfrowego, która dostarcza rozwiązania dotyczące marketingu online, dopasowane do małych i średnich firm, mówi:

 

Używałem jej w niektórych sklepach i jedną rzeczą, w której mi pomogła, jest unikanie tego przełączania pomiędzy DataFeedWatch i Google Merchant, w celu zdiagnozowania produktów i dokonania niezbędnych korekt przed pobraniem tablic przez Google Merchant Center.

Wielu naszych klientów nie posiada dobrze zbudowanej tablicy produktów, więc mamy dużo pracy, ułatwionej przez DataFeedWatch. W niektórych wypadkach zauważyliśmy, że przełączanie w tą i z powrotem, zawieszało konto Google Merchant Center ze względu na następujące po sobie błędy podczas procesu akceptacji tablic. Właśnie tego teraz unikamy, używając Oceny Tablic, w sklepach, w których mieliśmy już szansę ich użyć.

 

Jak rozwiązać problemy danych na tablicy dotyczące brakujących właściwości?

Jeśli masz do czynienia z wieloma produktami, które mają puste pola, nie masz się czym martwić. 

W przypadku niektórych pól może być konieczne przejście do działu IT z listą identyfikatorów produktów i brakujących pól, które należy naprawić. 

Dla innych istnieją łatwe i szybkie poprawki, które można zastosować w ciągu kilku minut. 

Przykładowo, zajmijmy się produktem z brakującym opisem lub tytułem.

Jeśli dowolnemu produktowi brakuje, któregokolwiek z tych pól, posiadasz wiele sposobów na zajęcie się tym problemem.

1. Możesz wprowadzić zasadę, aby stworzyć szybki opis lub zasadę tytułową, tak aby żaden z Twoich produktów nie narażał się na odrzucenie.

brak-opisu

2. Można wykluczyć dane produkty do czasu uzyskania dokładnych danych z działu IT.

wyklucz-jeśli-brakuje-informacji

 

Powrót na górę strony lub Pobierz przewodnik optymalizacji danych tablic.


Czego spodziewać się w przyszłości?

Funkcja ta zostanie w przyszłości rozszerzona na inne walidatory: walidator produktów i łączy obrazkowych, walidator kategorii i inne. 

Jeśli chodzi o tablice produktu, pierwszą rzeczą, jaką musisz sprawdzić na swojej tablicy to jakość danych i ich poprawność. Zobacz, czy Twojej tablicy brakuje jakichkolwiek wymaganych lub bardzo polecanych danych. To pierwszy i najważniejszy krok.

Written by Olga Wojas

Olga Wojas is the Country Manager UK for DataFeedWatch

Comments

Polecane

Stworzone z   przez   DataFeedWatch

Pisz dla nas