Olga Wojas
Na przykład: Ten kanał zakupowy nie posiada etykiet dla specyficznych właściwości jak 'Przekrój' lub ‘Typ piekarnika', ale posiadasz te dane na swojej tablicy źródłowej.
Zdobądź kopię kompletnego przewodnika do optymalizacji danych na tablicy.
Kiedy tego potrzebujesz?
Większość kanałów zakupowych posiada listy z małą liczbą pól, z których możesz wybierać. Skutkiem tego, jest to, że użyteczne dane, które posiadasz na swojej tablicy, nie są wykorzystywane. Na przykład:
- Porównywarki kanałów zakupowych doceniają dodatkowe informacje, ponieważ pozwala to im, stworzyć lepsze porównania.
- Kanały partnerskie: często posiadają inne pola dla różnych kategorii: kolor i waga nie mają zastosowania przy książkach i grach, ale mają zastosowanie przy ubraniach lub meblach. Informacje specyficzne dla kategorii, mogą zostać dodane jako pole niestandardowe.
- Wiele kanałów chciałoby pokazać jak najwięcej zdjęć. Ale oferują tylko 2 pola image_links. Niestandardowe pola mogą być stworzone dla additional_image_3 itd.
Na jakich kanałach?
Jeśli chcesz dodać niestandardowe pola do swojej tablicy zakupów, najpierw musisz się porozumieć z kanałem: nie każdy kanał akceptuje pola, które nie są predefiniowane. Google nie pozwala na żadne pola spoza ich własnych specyfikacji, ale inne kanały są bardziej pobłażliwe. Jeśli Twój kanał pozwala na niestandardowe pola i nie możesz ich znaleźć na DataFeedWatch, po prostu daj nam znać, a dodamy je do Twoich szablonów!