Koniec roku wydaje się być świetnym czasem na podsumowania! W DataFeedWatch nie leżeliśmy do góry brzuchem przez ostatnie kilka miesięcy i wprowadzamy kilka istotnych ulepszeń.
Od usprawnień w wykrywaniu błędów w przeglądzie feedu, po nowy wygląd i krok naprzód z technicznym modułem analitycznym. Nie martw się, jeśli przegapiłeś niektóre z aktualizacji w aplikacji, jesteśmy tutaj, aby omówić je wszystkie!
Czas na zanurzenie się w przegląd aktualizacji DataFeedWatch.
DataFeedWatch otrzymał całkowicie przeprojektowaną funkcję Przeglądu Feedu z opcją sortowania problemów, aby ułatwić wykrywanie i naprawianie wszelkich błędów feedu.
Do przeglądu feedu wprowadzono kilka zmian. W skrócie:
Koniec zgadywania, wybierz skrót, aby zrozumieć, co oznacza każdy problem i jak go naprawić
Możesz również skonfigurować przeglądanie feedów za pomocą strony ustawień:
Powrót na górę strony lub Pobierz swoją kopię kompletnego poradnika Google Merchant Center
Analityka DFW pozwala na śledzenie i porównywanie wydajności wszystkich produktów w różnych kanałach reklamowych.
Ulepszony moduł analityczny jest nie tylko krokiem naprzód z punktu widzenia projektowego i technicznego, ale co ważniejsze, otwiera drzwi do bardzo zaawansowanych udoskonaleń w przyszłości.
Nowy pulpit analityki jest znacznie szybszy i zapewnia lepszy wgląd w statystyki produktów. Pozwala użytkownikom łatwo zarządzać tym, które produkty są wysyłane do każdego kanału.
Na razie dostępne są następujące raporty:
Kilka szybkich wskazówek, jak wykorzystać analitykę na swoją korzyść
Nie masz jeszcze zainstalowanej Analityki DFW? Zapoznaj się z naszą sekcją pomocy, w której znajdziesz przewodnik krok po kroku, jak skonfigurować moduł analityczny.
Powrót na górę strony lub Pobierz swoją kopię kompletnego poradnika Google Merchant Center
Reklama wszystkich wariantów nie zawsze ma sens, ponieważ różne warianty mogą w rzeczywistości pojawiać się w reklamach na Facebooku w ten sam sposób. Mimo że każdy produkt jest unikalny, w praktyce kończy się na duplikatach reklam.
Oto rozwiązanie pozwalające na zmniejszenie liczby produktów wysyłanych na Facebooka - łączenie wariantów.
Nie byłoby możliwe reklamowanie tylko jednej wersji produktu na Facebooku z wieloma wariantami produktów bez ich łączenia. Aby to zrobić, musisz wybrać, jakie wartości powinien mieć Twój produkt końcowy.
Stał się on teraz dostępny dla reklam feedów reklamowych Facebooka w DataFeedWatch. Możesz dostosować wyniki, wybierając wartości, które mają być zawarte w każdym polu.
Większość pól jest łączona automatycznie, ale może być kilka, gdzie trzeba będzie zdecydować, którą wartość przekazać do katalogu produktów na Facebooku.
Wskazówka: Szczególnie przydatna dla użytkowników Shopify! Aby upewnić się, że identyfikatory produktów w katalogu Facebooka odpowiadają pikselom FB, należy użyć atrybutu ID w feedzie(nie identyfikatora wariantu). Następnie, aby uniknąć powielania identyfikatora wariantu (od wysłania wielu wariantów z tym samym nadrzędnym identyfikatorem), należy zastosować łączenie wariantów.
DataFeedWatch oferuje możliwość połączenia wariantów produktów w jeden główny produkt dla niektórych kanałów.
Zazwyczaj wymaga to posiadania reguły w mapowaniu z przypisanymi do wariantów identyfikatorami. Pole, które musi być wypełnione, to item_group_id.
Aby połączyć warianty produktów w swoim feedzie na Facebooku:
KROK 1: W DataFeedWatch, przejdź do sklepu
KROK 2: Wybierz swój kanał reklam produktów na Facebooku
KROK 3: Na stronie mapowania, kliknij zakładkę połącz warianty produktów
KROK 4: Wybierz jedną z opcji łączenia dla każdego pola
Powrót na górę strony lub Pobierz swoją kopię kompletnego poradnika Google Merchant Center
Ta aktualizacja z pewnością ucieszy użytkowników naszej funkcji reklamy tekstów napędzane feedem! Możesz teraz korzystać z responsywnych reklam tekstowych z DataFeedWatch.
Wyszukiwanie reklam responsywnych pozwala na stworzenie 15 nagłówków po 30 znaków i 4 razy 90-znakowy opis każdego z nich.
Aby jak najlepiej wykorzystać Twoje responsywne reklamy, Google sugeruje stworzenie co najmniej pięciu unikalnych nagłówków. Ale wielu innych reklamodawców podało, że 8 to liczba optymalna.
Następnie Google Ads wybierze najbardziej odpowiedni nagłówek i opis dla tego konkretnego wyszukiwania.
Ta funkcja sprawia, że Twoje reklamy są bardziej adekwatne dla każdego wyszukiwanego hasła i może pomóc poprawić wyniki kampanii.
Reklamy Google będą łączyć te nagłówki i opisy, aby wybrać najbardziej odpowiednią kombinację dla każdego wyszukiwania. Jeśli chcesz wybrać, które nagłówki i opisy się pojawią, możesz je przypiąć.
Ułatwiliśmy naszym użytkownikom pełne korzystanie z responsywnego wyszukiwania reklam. Funkcja ta jest dostępna bezpłatnie dla wszystkich istniejących użytkowników wyszukiwania reklam napędzanych feedem DataFeedWatch.
Utrzymaliśmy ten sam interfejs na korzyść tych, którzy znają nasze narzędzie do reklam tekstowych Google.
Kluczową różnicą jest uzyskanie indywidualnych ustawień dla każdego nagłówka, podczas gdy w zwykłej reklamie można było dokonać jedynie zmian w całym szablonie.
Podczas tworzenia responsywnego wyszukiwania reklam, pojawi się dodatkowa opcja dodawania kolejnych nagłówków i opisów.
Powrót na górę strony lub Pobierz swoją kopię kompletnego poradnika Google Merchant Center
Przy sprzedaży międzynarodowej potrzebne są feedy dla wielu krajów. Począwszy od 2019 r. feedy międzynarodowe pozwalają na dotarcie do wielu krajów za pomocą jednego przesłania feedu. Zautomatyzowane kanały są wreszcie dostępne we wszystkich krajach, w których znajdują się reklamy zakupowe, a DataFeedWatch poszerza Twoje możliwości o obsługę wielu krajów za pomocą wtyczki tłumaczenia.
Wskazówka: Po zmapowaniu kanału produktu dla jednej wersji językowej można zastosować tę samą konfigurację kanału w innych wersjach językowych. Skorzystaj z opcji "Kopiuj sklep", aby zwiększyć wydajność.
Powrót na górę strony lub Pobierz swoją kopię kompletnego poradnika Google Merchant Center
Każde wprowadzone przez nas udoskonalenie ma służyć naszym klientom i otworzyć drogę do rozwoju i skalowania działalności. Mamy nadzieję, że coraz więcej naszych użytkowników będzie czerpać korzyści z nowo utworzonych udogodnień.
Bądźcie na bieżąco z następną aktualizacją i pamiętaj, że bierzemy pod uwagę, wszystkie wasze spostrzeżenia i pomysły!
Powrót na górę strony lub Pobierz swoją kopię kompletnego poradnika Google Merchant Center