7 wskazówek optymalizacji kampanii zakupowych Bing

7-wskazówke-do-optymalizacji

 

Bing może nie być tak atrakcyjny jak Google, lider na rynku wyszukiwarek, ale nie oznacza to, że e-Sprzedawcy powinni go przeoczyć.

W rzeczywistości jego popularność rośnie, a w USA jego udział w rynku wynosi ponad 30%, podczas gdy w Wielkiej Brytanii jest to ponad 20%, a tendencja dodatnia utrzymuje się w większości krajów europejskich: Niemcy 10,2%, Francja 12,4%, Norwegia 12,8%, Holandia 9,0% i tak dalej.

sieć-reklam-Bing

 

W świetle tych obiecujących liczb, których wzrostu spodziewamy się w 2020 r., kiedy Bing przygotowuje się do walki z Google, dla reklamodawców staje się jasne, że sieć reklamowa Bing powinna stać się ważną częścią ich miksuj marketingowego.

W dzisiejszym poście skupimy się na tym jak zmaksymalizować dane produktu, aby udoskonalić kampanie zakupowe Bing: 7 wskazówek dotyczących optymalizacji plików, dzięki którym można ulepszyć kampanie zakupowe Bing. 

 

Zdobądź kopię kompletnego przewodnika po optymalizacji plików danych.

 


1. Zoptymalizuj tytuł

 

Mądrzy sprzedawcy e-Sprzedawcy wiedzą, że optymalizacja tytułu poprawi ich wyniki wyszukiwania. Można pracować nad optymalizacją bezpośrednio na oryginalnej tablicy, ale może to nie być optymalne rozwiązanie, ponieważ różne kanały mają różne wymagania co do struktury tytułu i jego długości. Naszą radą nie jest ślepe tworzenie reguły tytułowej, która ma zastosowanie do wszystkich produktów, ale stworzenie struktury dla każdego pionu lub kategorii zgodnie z poniższą tabelą, a następnie zastosowanie jej do tej kategorii z regułami plików danych.

 

struktura-tytułu-zakupów-bing

 


2. Dodaj niestandardowe etykiety

 

Dodanie niestandardowych etykiet pozwala na inteligentne rozdzielenie produktów. Z kampanią Bing, jak z Google, masz 5 niestandardowych etykiet, które można stosować do produktów. Jeśli masz różne przedziały cenowe, możesz zgrupować je pod jedną niestandardową etykietą, podczas gdy produkty sprzedawane, promocje, produkty sezonowe itp. można zgrupować w innych niestandardowych etykietach.  Indywidualna etykieta podobna do poniższego przykładu, na której zgrupowaliśmy produkty z określoną marżą, pozwoli Ci ustawić wyższe oferty na produkty o wysokiej marży, a tym samym zoptymalizować koszt sprzedaży. 

 

bing-zakupy-niestandardowe-etykiety-obrazu

 


3. Dodaj kategorie Bing w mniej niż 30 secund

 

Niektóre kanały doszły do wniosku, że zamiast wzmacniać własną taksonomię, najlepiej jest podczepić się do taksonomii Google, aby skategoryzować przedmioty. Ponadto, ułatwia to detalistom testowanie nowych kanałów, nie wkładając przy tym zbyt wiele pracy.

Obowiązkowe jest odpowiednie sklasyfikowanie przedmiotów, aby zwiększyć ich widoczność. Jeśli Twój własny kanał jest już przyporządkowany do kategorii Google, wystarczy podłączyć pole wejściowe g: google_produkt_kategoria do opcjonalnego wyjścia plików produkt_kategoria.

 

kategoria-kampanii-zakupów-bing

 

Jeśli zmapowałeś już wszystkie swoje podkategorie w podkategoriach Google w swoich plikach danych Google, możesz zaoszczędzić sobie dużo czasu, korzystając z funkcji ‘Kopiuj z’ na DataFeedWatch, aby skopiować go do kanału Bing. 

 

kategoria-zakupów-bing

 

 


4. Dodaj typ produktu

 

Zawsze dobrym pomysłem jest włączenie własnych kategorii magazynowych do plików danych, czyli własnych typów produktów. Ale powiedzmy, że Twój kanał wejściowy nie zawiera pola dla danego typu produktu. Jak sobie z tym radzisz? 

To bardzo proste. Dodaj opcjonalne pole produkt_typ w polu wyjściowym i utwórz regułę, dodając wartość statyczną, a następnie kontynuuj i „wyciągnij" swoje typy produktów z innych pól z plików danych. W większości przypadków, zobaczysz, że odpowiednie szczegóły można znaleźć w Twoim opisie. W poniższym przykładzie zobaczysz, że stworzyliśmy produkt typu „Botki" poprzez określenie reguły. Zrób to dla wszystkich typów produktów, a będą one mapowane do utworzonego właśnie pola wyjściowego.

 

typ-produktu-bing-shopping

 

 


5. Dobrej jakości zdjęcia

 

Zawsze chcesz dodać swoje najlepsze zdjęcia, aby Twoje reklamy dobrze wyglądały. Bing ma ścisłe wytyczne co do wielkości obrazów, które zależą od współczynnika kształtu obrazu: 

 

bing-wytyczne-dotyczące-zakupów

 

Obrazy z białym tłem i wysoką rozdzielczością będą działać lepiej, a rozdzielczość przesyłanego obrazu nigdy nie powinna być niższa niż 220x220. 

W „rozszerzeniu zdjęcia" Bing możesz dodać do 6 zdjęć, co jest bardzo przydatne, gdy chcesz promować swoje reklamy w sposób bardzo skuteczny. Spójrzmy prawdzie w oczy, ludzie są istotami wizualnymi, więc im więcej opcji im dajesz, tym więcej zobaczą. Inną zaletą tego rozszerzenia zdjęć jest to, że można dołączyć unikalne adresy URL dla każdego z obrazów, co pozwala na dostosowanie miejsca, do którego kierujesz potencjalnych klientów. 

 


6. Dodaj cenę sprzedaży

 

Ponieważ Twoja cena zostanie już przyporządkowana do wymaganych pól Binga, możesz zoptymalizować swoje pliki danych jeszcze bardziej, włączając w to cenę sprzedaży. Utwórz pole opcjonalne dla cena_sprzedaży i określ wartość statyczną, aby utworzyć regułę. 

Uwaga: W USA, wyłączaj podatek od ceny, a w Wielkiej Brytanii musisz doliczyć podatek od wartości dodanej (VAT) do ceny. Pamiętaj, że jeśli podajesz cenę sprzedaży, musisz również podać datę sprzedaż_cena_efektywna_data, datę rozpoczęcia i zakończenia, w tym formacie: (YYYYY-MM-DD) Rozpoczęcie godzina-strefa czasowa/(YYYY-MM-DD) Końcowa godzina-strefa czasowa.

Możesz stworzyć te zniżki dla niektórych rodzajów produktów lub kategorii, na ograniczony okres czasu, aby sprawdzić ich skuteczność i sprawdzić, czy przynoszą one szacowany wzrost przychodów.

 


7. Połącz pliki danych podczas zmiany ceny

 

Spójrzmy prawdzie w oczy: Kupujący uwielbiają niższe ceny. Podczas wyszukiwania produktów w internecie zawsze będą oni przyciągani do niższych cen. Ma zatem sens, że zmiana ceny staje się najważniejszym narzędziem dla detalistów internetowych, którzy sprzedają porównywalne produkty na bardzo konkurencyjnym rynku internetowym. Narzędzia stosowane przez strony trzecie do monitorowania i aktualizacji cen w oparciu o ceny konkurentów są powszechnie stosowane przez detalistów internetowych. 

Dzięki narzędziu od stron trzecich, możesz mieć oko na to, co konkurencja robi na co dzień, przeprowadzając kontrole cen. Informacja to moc, ale tylko wtedy, gdy używasz jej prawidłowo, więc następnym krokiem jest aktywne wykorzystanie tych konkurencyjnych danych w swoich kanałach. Większość zmieniaczy cen pozwoli Ci wyeksportować informacje o cenach, które możesz wykorzystać do ulepszenia Twojego kanału. Możesz stworzyć własną etykietę w oparciu o konkurencyjność produktów i na podstawie tego, co konkurencja robi z etykiety na etykietę. 

Zajęliśmy się już podstawami kampanii zakupowych Bing, więc jeśli jesteś nowy, po prostu przejdź do naszego poprzedniego wpisu na blogu: Zakupy Bing: Jak dotrzeć do klientów z poza Google.

Wykorzystując te wskazówki dotyczące optymalizacji plików danych Bing, poprawisz swój zwrot z inwestycji w kampanię i ostatecznie swoje zyski. Daj im szansę i daj nam znać, co do tej pory działało dla ciebie najlepiej.


Written by Olga Wojas

Olga Wojas is the Country Manager UK for DataFeedWatch

Comments

Polecane

Stworzone z   przez   DataFeedWatch

Pisz dla nas